Sayfalar

26 Haziran 2011 Pazar

Datca'ya varis.

Datca uyuyordu ben geldigimde, saat 07.30 da iskeledeydim. Karnim acikmisti, susamistim, ama her yer uyuyordu daha, acik bir tek dükkan yoktu. Sokaklarda in cin top oynuyor. Hareket eden hic birsey yoktu. Iskelede, deniz kenarina aracimi park ettim, biraz yürüdüm, acik bir yer aradim, bir pastahane, bir simitci ve bir bardak cay...

Uzun zaman yat limaninda ve cevresinde dolastim, hepsi hepsi yüz, ikiyüz metre uzunlugunda bir yer yat limani, bir kac dakikada turlayabiliyorsunuz, kac tur attim ben de hatirlamiyorum.

Birden, Anfik Tiyatronun oldugu adaya giden yol üzerindeki kücük bir cay bahcesinin kapisini acan orta yasli bir beyi gördüm, ben de oraya gittim, ardimdan birden ortaya cikan baskalari da geldi.

Cay hazirdi, ama simitciler hala uyuyordu...

Cayimi ictim, iki de sigara...

Yarim saat icinde birden hayat geldi Datca'ya, insanlar, araclar, acilan dükkanlar...

.....

........

...



Bizim gibi Datca'da yasama hayaliyle dolu, bizden erken davranip bir kac ay evvel gelen Cihan ve Vildan'i aradim telefonla, kiraladiklari evin nerede oldugunu bilmiyordum, hala uyuyorlardi, sevdiler sagsalim geldigime, adreslerini ögrendim, kac ekmek alacagimi, baska birsey lazim olup olmadigini sordu, sadece ekmek dediler...

Datca'ya on kilometre geride, Marmaris yolundaki "Usaklilar" sitesindeymisler...

Tam yola ciktim, Nurali aradi, Datca'da yerlesik yasayan Facebook arkadasim Nurali, cok yazistik, cok konustuk, ama daha yüzyüze hic görüsmedik, merak etmis sagolsun, o da sevindi sorunsuz gelmeme, kahvaltiya cagirdi, durumu anlattim, baska bir zaman dedim. Ne güzel insanin gidecegi yerde dostlarinin, arkadaslarinin olmasi.

Her sabah yapmayi aliskanlik haline getirdigi kisa bisiklet turu üzerinde beni karsiladi Cihan. Harika bir bisikleti var, kiskandim...

Ekmek, simit ve benzeri seyler alip evlerine gittik. Güzel biryer, ama yazlikcilarin sitesi, pek sevmem yazlikci sitelerini.

Uzun uzun yazmaya gerek yok. Vildan ve annesiyle hosgeldin, hos bulduk sarilmalari, sohbet ve harika bir kahvaltinin ardindan biraz dinlenip yol yorgunlugunu attim.

Datca'da harika bir ev bulmuslar, satin almak istiyorlar, benim de görmemi istediler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder