Sayfalar

26 Haziran 2011 Pazar

Nürnberg - Antalya - Datca

Uzun sürecegini bildigim insaat izinlerini almak icin Nürnberg havaalanindan (25.06.2011 saat 19.30) Antalya ucagina bindim. Aslinda Dalaman'a ucman daha dogrusuydu, ama cok uygun bir fiyata Antalya bileti buldum. Cok sorunlu oldugu söylenilen Altas Jet ucagi söylenenlerin tersine tam zamaninda kalkti ve iyi bir ucus sürecinin ardindan yine tam zamaninda ( saat 23.30) Antalya'ya indi. Ilk isim daha önceden kira anlasmasini yaptigim araci teslim almak oldu.

Piyasada günlük kirasi 30- 35 Euro olmasina ragmen internette tesadüfen buldugum international kiralama'nin http://www.internationalotokiralama.com/ fiyatlari cok daha makuldü. Firma calisani sevgili Asli Hanimla yaptigimiz kisa bir konusanin ardindan 20 Euro gibi güzel bir fiyata nasil birseyle karsilasacagimi tam olarak bilmedigim bir araci bir haftaligina kiraladim.

Antalya Havaalaninda sirket yetkileri ellerinde "Gökhan Özkan" yazan yaziyla beni bekliyorlardi. Beklentimin tam tersine cok yeni ve bakimli kirmizi bir Fiat Fiorino buldum karsimda, hem de Diesel. Genelde Arac kiralama sirketleri vadedilenin aksine pek iyi arac vermezler, bu sefer tam tersi oldu, Eger Antalya ve civarinda arac kiralayacaksaniz International Kiralama'yi tavsiye ederim...

Araci teslim almam sadece bir kac dakika sürdü. Saat 24.00 oldugunda Datca'ya dogru ilk birkac kilometremi geride birakmistim bile.

Gece yolculugundan korkardim, fakat yollar korktugum gibi degildi, sakin bir sürüsle saat 05.00 sularinda Marmaris'e geldim. Gün yeni agariyordu. Kahvalti yapacak bir yerler aradim, ama nafile, bu saatte bütün Marmaris uyuyordu. Bir gün önceden uykumu aldigim icin hala dinctim. Son 70 kilometrem kalmisti, devam dedim.

Radyoda Klasik müzik yayini yapan harika bir TRT kanali buldum, birbirinden güzel parcalari dinleyerek, arkama günesin dogusunu da alip bir saatlik yolculugun ardindan Datca'ya vardim.

Bu arada mutlaka söylemem gerek, kiraladigim Fiat Fiorino gercekten cok güvenli ve ekonomik bir arac. Cok rahat yolculugu var, ticari arac olmasi nedeniyle saatte 100 km i gecemiyorsunuz, fazla hiz yapamamaniz da ayri bir güven olusturuyor.

Ha bakin, arac kiralayacaksaniz mutlaka Diesel olmali. Antalya'dan cikarken aldigim 40 Liralik Diesel neredeyse depoyu doldurmustu, Datca'ya vardigimda ise ceyrek depodan biraz daha fazla yakit vardi. Antalya Havaalani - Datca arasi 438 km.

1 yorum:

  1. SONSUZ SEVGİ VE TEŞEKKÜRLER...SİZİ MEMNUN EDEBİLMENİN MUTLULUĞU İÇİNDEYİM.
    ASLIHAN TÜRKER

    YanıtlaSil