Sayfalar

26 Haziran 2011 Pazar

VILLA LAPIDEUM

Latince, taş ev, taştan yapılmış ev demek "Villa Lapideum". Blog kullanıcıları bilirler, sizden önce hızlı birisi çıkmış ve almıştır istediginiz blog ismini. Bende de böyle oldu. "Taş Ev" ismini almakti niyetim, malesef geç kalmisim, hızlı blogcular benden önce istimlak etmişler...

Çaresizlik insanı üretken ediyor, beyinin tam randıman çalışması icin enerji pompaliyor kalp.

Ne yapacagım şimdi diye düşünürken, kulagıma cok melodik tınlayan Latince geldi aklıma, Latince - Almanca sözlükleri biraz karıştırdıgımda "Villa Lapideum" la karsilastim.

Çok degerli arkadaşım Ilhan Bingöl'e sordum önce, "Nasıl" dedim. Iyi, ama, dedi.

Su "Ama" kelimesi yok mu, deli eder beni.

Peki neden "Ama" dedin, diye sordugumda da: "Ya kardesim Türkiye'ye gidiyorsun, Türkce'de kelime mi bitti, bulsaydın söyle güzel bir isim, mesela "Benim Evim" gibi dedi...

Baktım blogspot'a, o da gitmiş, iyiki de gitmis...

Villa Lapideum, Eski Datca'nın kadim dokusuna da uydu.

Biraz gizemli, biraz da mistik oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder