Sayfalar

1 Temmuz 2011 Cuma

Datca - Antalya - Nürnberg

Bu sabah her zamankinden biraz daha erken kalktim. Saat 06.00 civari Datca'dan yola Antalya'ya dogru yola ciktim. Nürnberg ucagim saat 14.00 de kalkacak. Zamanim oldugu icin acele etmeden güzel bir yolculuk yaptim. Sorunsuz ve keyifli bir yolculugun ardindan 12.00 civari Antalya'ya vardim.

Güzel bir ögle yemegi yiyip, havaalanina gittim, dis hatlar terminalinin girisinde kiraladigim araci teslim ettim. Güzel bir arac kirayladiklari icin tesekkür ettim, teslik islemi sadece bir kac dakika sürdü.

Havaalanindaki gazete bayiiden cebimdeki son 50 TL'ye ne kadar dekor ve insaat dergisi varsa hemen hemen hepsini aldim. Nürnberg'e döndügümde yapacagim tek sey, insaat izin islemlerinin ve onaylarinin tamamlanmasini beklerken hayal etmekti, bu dergilerde hayal etmek icin birbirinden güzel malzemeler sunuyordu.

Ucagim zamaninda kalkti ve zamaninda Nürnberg'e vardi. Sabirla gecmesini bekleyecegim bir sürec basladi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder