Sayfalar

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Tretuvar betonumuz geldi.. Olasi cökmelere karsi önce demir file dösendi, ardindan Grobeton döküldü.


Bugünün en önemli olayi, uzun zamandir bekledigimiz catimiz yapilmaya baslandi. Yaklasik 2 ay önceydi,  insaatimizi yapan Hezaz Insaatin sahibi Lütfi Sönmez, " Abi ben bu cati modelini begenmemeye basladim, binaya yakismayacak, cati projesini yeniden cizdirip, Anitlar kuruluna yeniden yollayacagim..." dediginde basimdan soguk sular dökülmüstü. Yillarca Anitlarin kapisinda melemis, yillarca nöbet tutmustum... Ne kadar olmaz, iyi kötü, güzel cirkin fark etmez, ben yine Anitlara girmek istemiyorum, yap bu catiyi dediysem de dinletemedim. Güvenmekten ve kabul etmekten baska sansim kalmamistim...

Bu sefer hersey hizli olmustu; Anitlar yeni cati projemizi ilk görüsmede kabul etti. 

Cati  ustalarini bir haftaya yakin beklemenin hemen ardindan cati insaatimiz da basladi, ne mutlu... Bu bir bayramdir.

Tesekkürler Lütfi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder