Sayfalar

5 Şubat 2013 Salı

Aradan bir kac gün gecti, insaatin atilan temeli kurudu.

Kolonlar demirlendi, kaliba alindi, beton döküldü, onlar da kurudu.

Demirleme isini yapan ustalar isinin erbebi, Mehmet, Nihat ve Mehmet usta büyük bir titizlikle demirleri formuna getirdiler.












Kolonlari kaliplama isini Yasar ve Servet usta yapti. Ellerine saglik, onlarda isini iyi yapti.

Betonun iyi donmasi, kurumasi icin her sabah, her aksam sulanmasi gerekiyormus.







Iste bu "mus" eki sanki bir emir gibi beni her sabah ve her aksam santiyeye tasidi.

Genelde betonu sulama isi benimdi, gec kaldigim zamanlarda Lütfi sulama isini ihmal etmedi, bazen de beraber betonu serinlettik.








Yandaki fotografi bugüb cektim, yani 5 Subat'ta. Kolonlarin dondugunu ve bademlerin cicek actigini bir karede fotografladim.

Cenneteyiz galiba...








Calismadim da degil, az da olsa Restorasyon calismasi yaptigimiz eve ben de ter döktüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder